Mengorak laNGkah maJu ke hAdaPan.

Mengorak laNGkah maJu ke hAdaPan.

Monday, July 19, 2010

Tahun 4, Final Year.?? Iyeke??? =)

Bismillahirrahmanirrahim..

190710, 7.05 pm..

Assalamualaikum..
Saje je meluangkan masa di blog nie. Blog yg penuh dgn isi hatiku sendiri. hahaha. lawak je dgr. Minggu ni kuliah dh start rancak dh. Pagi td terlepas kuliah Biodiversity,... nape??? sbb kuliah tukar tempat. Sy xtau pon tukar katne. So free2 jek dtg ke KTAMS tue (nama tmpt dlm UKM).

Dh Tahun 4 dh rupenyer aku nie. Apa yg aku dpt sepanjang aku dok UKM nie? Huiiii....sangat byk. Byk sangat pengalaman. Brapa byk perubahan positif yg sy buat sepanjang dok sini??? Alamak. Tetiba x dapat nk jawab. Astaghfirullah.. Sebenarnya aku dh target dh beberapa org member aku. Target utk kebaikan.. Trcapai ke? Aku pon asih byk kekurangan. Erm..at least, aku cuba perbaiki diri dan dlm masa yg sama aku tarik member2 lain. Berjaya ke Musliha??

Allahuakbar. Ampunkan daku Ya Allah.. Bila dh final year nie, macam2 ragam plak aku tengok. xsanggupnya.. dan.. xsangkanya... =( Kuatkan aku Ya Allah utk berdepan dgn mereka semua. Yg bertukar fashion pakaian, dr baju kurung ke seluar, dh pandai kuar dating.. Di mana kekuatan aku utk hadapi suma ni. Aku takut sgt.. Cukuplah sejarah dulu..

Selemah2 iman bila kita tegur melalui hati. =( Ya Allah, bantulah daku. walaupon aku x sesempurna mana, aku tetap ingin mengajak kawan2 ku menuju redhaMu..



No comments:

Post a Comment