Mengorak laNGkah maJu ke hAdaPan.

Mengorak laNGkah maJu ke hAdaPan.

Wednesday, July 14, 2010

Ku serahkan cinta

Hohohoho..
Segannyer tgk tajuk kt atas nie. Saje nk tulis pasal nie. ALmaklumlah..aku remaja normal yg punya perasaan. eeee...geli3. haha =D
Dh masuk tahun keempat dh aku dok UKM nie. dh macam2 org yg aku jumpa. satu pon aku xberkenan. (hati kering ke??) bkn hati kering..cuma Allah lum bukakan pintu ati ni lagi. InsyaAllah sumanya dh ditetapkan. nk yg baik, usaha lah jd baik. nk yg jahat, ramai kt lua sana. (xkan nk yg jahat kott??) luar petala sgguh aku nie. kire cam tempah maut ngn mkn potassium cyanate. hahaha. xmolah aku.
Actually rmi yg baik2 dan dlm ramai2 tue ada yg aku berkenan di hati. senyap2 jela..aku blum ckup baik utk jd suri di hatinyer. kah3. geli3. tp btul pe aku ckp..aku mmg nk yg baik2 cuma aku ni lum ckup baik. disebabkan aku slalu pkir camtu, aku x brani nk lebih2 dlm brkawan. berilah aku masa utk lengkapkan diri nie dgn ilmu dan akhlak terpuji. insyaAllah, solat sunat istikharah selalu utk cari yg terbaik. walaupun baik pd pandangan kiter, blum tentu die jd Mr Right kiter. tul x?

Ya Allah, jika Dia milikku, dekatkanlah hatinya dgn hatiku dalam ukhwah yg halal. usahlah tiap detik nafasku mengingatinya hingga terleka sedangkan aku dan dia belum ada ikatan yg halal. Andai aku merasa rindu, rindukanlah aku pada kekasihMu, Rasulullah S.A.W.

No comments:

Post a Comment