Mengorak laNGkah maJu ke hAdaPan.

Mengorak laNGkah maJu ke hAdaPan.

Wednesday, July 14, 2010

Semester baru

Assalamualaikum.

Erm..harap2 xde sape bukak blog nie. huhuuu. (bleh plak ader harapan camni ek??)
lame dh x luahkan isi hati nie. ceh... =p Hurm..sem baru nie ade semangat baru dlm diri nie. Aku nk wat yg terbaiikkkkk punyerrr utk akademik aku. almaklumlah.. pointer pon xhebat mane. walaupun stiap sem dh usaha keras tp msih lum mencapai target.

Aku dh plan baik2 dh jadual aku nie. walaupun bukan ats kertas, dlm minda nie dh cukup perfect jadual aku (bg pandangan aku perfect. hihihi =D)..cuma kadang2 tue x dpt laksanakan dgn baik. ada je halangan. itulah inilah. nampaknyer aku kena belajar dgn cpt utk fleksibelkan diri.
hohohoo..camne tue ek. aku sedar aku ada tggungjawab len kt ukm nie. aduhaiiii...berat sgguh rasenyer. nk xnk kena laksanakn juga. (ikhlaskan hati wahai muslihaku sayangg) dalam aku bersungguh laksanakan tgungjawab nie, ada plak yg dh perkecilkan hati aku nie. adoiiii. dimaafkan. aku tau dia x sengaja..never mind=) lain kali nk bukak mulut kena berfikir dulu k.
nti mulut tue hiris ati org len plak.
pandai2la jaga dri tu yek musliha. awk kena ingat bkn awk sorang je hidup kt muka bumi nie. byk lg makhluk. huhu. tetibe bermonolog plak. Allah jadikan suma makhluk tu kite berkenal kenalan n merapatkn ukhwah demi agamanya. berlapanglah dada bila bersama org len. barulah matang diri tue. =)

erm..sem ni 1st time dok bilik sesorang. so mslh2 kecik camni pon leh jd besar kalo disimpan. blog ni lah jd mangsa aku luahkn suma. hahaha. nk citer kt kwn2 segan la plak. nmpk sgt la aku ni x matang n xreti nk kawal emosi sedangkan dulu penah amik kursus "pengurusan emosi". wat segan jek. blaja bersungguh tp x apply. musliha..musliha..

No comments:

Post a Comment